vineri, 28 decembrie 2012

Caciula copilariei



Incepand cu luna septamebrie a acestui an lucrez la o gradinita din orasul meu! E minunat sa lucrez cu cei mici, e o placere sa ii am in fiecare zi in preajma mea; ma simt minunat alaturi de ei! Lumea copilariei e minunata! Stefi e un baietel de doar 2 anisori si parintii lui au vrut pentru el o caciulita care pentru mine inseamna copilarie. Mi-am adus aminte de copilarie cand pe timp de iarna nu purtam, nici in ruptul capului fularul-chiar daca mama insista, iar acesta a fost motivul pentru care mama mi-a luat o caciula cu gat. O purtam cu placere pentru ca nu mai eram nevoita sa refuz fularul aveam 2 in 1 fular si caciula. Stefi sa o port sanatos si cu placere, sa iti tina de cald. Cu aceasta ocazie am adaugat o noutate: caciula este captusita si material polar-fleece.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu