miercuri, 8 septembrie 2010

Medias Blog Awards

Marea majoritate a tinerilor medieseni, in necunostinta de cauza, spun ca in orasul nostru nu se intampla prea multe. N-as putea spune acelasi lucru....Evenimente culturale sunt si uneori chiar ai de unde alege si mai nou de anul trecut, un eveniment, as spune eu, pentru cei care se exprima liber in spatiu virtual. Un eveniment dedicat in totalitate blogger-ilor medieseni. Initial nu am prea vrut sa particip,  nici nu stiu in ce categorie va fi  incadrat conform regulamentului de participare, dar la invitatia colegului meu am acceptat provocarea.
Succes tuturor participantilor!

3 comentarii:

  1. iti zic eu la ce categore te incadrezi: Business blog :))

    RăspundețiȘtergere
  2. M-ai convins Corina! Iata ca am intrat si eu in "hora", si ma bucur ca o sa ne intalnim acolo, daca la servici nu reusim. :-))

    RăspundețiȘtergere